نرم افزار بایگانی اسناد
هر شرکتی به یک سیستم نگهداری سوابق قابل اعتماد و یک نرم افزار بایگانی اسناد نیاز دارد.
سوابق خوب به محافظت از شرکت شما در ممیزی کمک می کند و امکان ردیابی هزینه ها و منابع درآمد را در طول عمر کسب و کار شما فراهم می کند.
IRS توصیه می کند که بیشتر سوابق مالی را حداقل به مدت 7 سال نگه دارید.
فراتر از اسناد هزینه و درآمد، سازمان شما ممکن است نیاز به نگهداری سوابق اجاره نامه ها، سفارشات مشتری، اسناد قانونی و موارد دیگر داشته باشد.
نرم افزار یکپارچه سپهر را مطالعه کنید
این حجم از اسناد می تواند به راحتی حجم زیادی از فضای ذخیره سازی را اشغال کند، که نیاز به ذخیره سازی خارج از سایت دارد. اگر به دنبال اسناد خاصی هستید، مرتب کردن همه پرونده ها زمان بر است و می توانید برای جمع آوری آنها هزینه ذخیره سازی اسناد خارج از سایت را پرداخت کنید.
وقتی کاغذ از دستتان خارج می شود و جعبه ها فضای زیادی را در دفتر شما اشغال می کنند، به مدیریت اسناد الکترونیکی نیاز دارید. سیستم مدیریت اسناد قدرت تغییردهنده ای بر انواع مختلف اسناد در سازمان شما دارد.
ویژگی های نرم افزار سیستم مدیریت اسناد
بهترین نرم افزار سیستم مدیریت اسناد ,مدیریت فایل ها را در یک تیم ساده و آسان می کند.
مدیریت اسناد اهمیت فزاینده ای پیدا میکند زیرا مفهوم دفتر بدون کاغذ به یک واقعیت روزمره تبدیل میشود، به خصوص با رشد فضای ذخیره سازی ابری .
این بدان معناست که به جای اینکه کاغذ را در فایل های ضخیم نگه دارید، اکنون میتوان اسناد را به صورت آنلاین و ایمن ذخیره کرد.
با اینحال، موضوع فقط به آرشیو کردن اطلاعات نیست، بلکه به آسانی کل فرآیند مدیریت اسناد، پوشش همه چیز از الگوهای مارک دار، بهبود گردش کار، کار با ابزارهای همکاری است .
نرم افزار انبارداری صنعتی را مطالعه کنید
همچنین یک نرم افزار بایگانی اسناد خوب (DMS) باید بتواند با انواع فایل های دیجیتالی مختلف کار کند، نه فقط با نرم افزار آفیس و همچنین برنامه های یادداشت برداری، طرح های فنی، تصاویر و طرح ها، و هر چیز دیگری که قبلاً که روی کاغذ چاپ میشده است، از جمله فرمت های فایل قدیمی را پوشش دهد .
با این حال، بسیاری از تامین کنندگان و پیمانکاران همچنان با کاغذ سروکار دارند، بنابراین هر DMS باید اسکن سند داشته باشد.